Yabause r2926 beta26Yabause est un émulateur Sega Saturn pour la Wii.ChangelogUnofficial r2926 beta26support wiiflow mod plugin; autoloading with arguments
Unofficial r2888 beta25 based on the original yabause r2888
some minor fixes and changes
Unofficial r2858 beta24 - compile with devkitPPC r25 and recent libogc (support new remote plus)
- based on the original yabause r2858 (including mainly improvements of VIDSOFT & SCSP drivers)
- branch software video driver to two drivers: old one and new one
- some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta23- adjust SDL audio driver for Wii
- fix vdp1 clipping
- show game filenames by outlined characters when the game has its setting
- some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta22
• add timing parameters, divide number for clock and smpc other timing. ex., Rockman 8 (it seems to be called as Mega Man 8 in the other areas) works at the divide number for clock=7, but very very slow.
• add "Remove Setting File", "Reset Settings" menus
• some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta21
make SCSP1 (old one) and SCSP2 into plugins; can select SCSP1 or SCSP2
add saving setting mode for each game
(maybe) fix PAL monitor mode according to libogc
some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta20
can adjust decline number (2-17): The higher the number, the faster but some games are unstable while anoter some games work only in the lower number (ex. 2-4) but slower.
adjust for PAL monitor mode when libogc detects VI_PAL mode (but I cannot verify this forever)
fix threading
some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta19
change directory structure from old "/SSROMS" directory to each subdirectories under "/yabause" directory
add new internal backup ram saving mode: save in each game
activate threading scsp2 using mutex
avoid freezing in some vdp1 commands
some minor fixes and changes
Unofficial r2649 beta18
base on the original yabause r2649 (cmake branches)
compile with devkitPPC r23 and recent libogc except r4078 audio.c
use scsp2.c instead of scsp.c (some games works, but, sound quality seems to be lower)
fix clip bug of vdp1 in vidsoft.c
some minor fixes and changes
Unofficial r2604 beta17
- compiler avec devkitPPC r22 (performance maximale)
- ajuster smpc dans les paramètre des périphériques temporel (Certains jeux fonctionnent), et ajout au menu de réglage des paramètres
- Correction d'un bug dans le menu
- Quelques changements et corrections mineures
Unofficial r2604 beta16
- ajout d'une couleur spéciale au menu de réglage (default on, off: un peu plus rapide, mais compatibilité inférieur)
- Quelques corrections et changements mineures
Unofficial r2604 beta15
- une partie des optimisations précédentes a ete rétablie en raison de bug
- écran FPS (désactivé par défaut)
- Quelques changements et corrections mineures
Unofficial r2604 beta14
- Supporte la sauvegarde des paramètres
- Supporte la sauvegarde des boutons
- Quelques optimisations (un peu plus rapide)
- Affiche en défilant les noms longs des fichiers
- Quelques corrections et changements mineures
Unofficial r2604 beta13
- Amélioration du traitement vdp1 (corrige certaines unvisiblities et scintillement de vdp1)
- Fixe le nom du chemin des ROM cartouche 16M bits (peut-être une incidence sur KOF95, etc)
- Quelques corrections et changements mineures
Unofficial r2604 beta12
- ajoute des commandes précédentes non gérée du vdp2
- utilisation des options d'optimisation de compilateur (un peu plus rapide)
- utilise des assemblages en ligne pour utiliser plus de fonctions dans RBG0 et RBG1 (un peu plus rapide, mais moins précis)
- Quelques changements et corrections mineurs
Unofficial r2604 beta11
- Ajout "additif" du mode de calcul des couleurs spéciales
- fixe du bug de couleur en raison de endian
- assembleur en ligne utilisé dans la fonction mulfixed (utilisés dans RBG0 et RBG1) pour accélérer (un peu..)
- Quelques corrections et changements mineurs
Unofficial r2604 beta10
- change order of drawing vdp2 for special color calculation mode
Unofficial r2604 beta9
- Ajout du mode spéciale de calcul de couleur (mélange de couleurs)
- fil audio et augmentation du buffer
- Quelques corrections mineures et des changements
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