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Snes9x PS3 4.4.9

MessagePosté: Dim 3 Oct 2010 20:57
par salahpayne
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Squarepusher propose une nouvelle version de son portage de Snes9x (émulateur Super Nintendo) sur PS3.

Changelog :
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Build 4.4.9 (12-04-2011)
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Custom Soundtrack support - select a song/album/playlist from the XMB Music category - music can be played both in-game and from within the menu.
Added USB/Bluetooth headset support - sound gets output through the headset.
Fixed Super Mario RPG level-up freeze.
Some filebrowser fixes
Added 5x scale option.
Updated Maister Pong - now with sound effects, scoring, two-player support, nice gameplay mechanics, etc.


Old Changlog :
4.4.8
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Build 4.4.8 (03-04-2011)
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* Very big performance and lag reduction optimizations. The previous builds
were indeed very laggy - this should be a very big improvement on that front.

* You can now use two shaders at once - we call this 'Custom Scaling/ Dual
Shader' mode. A scaling factor (from 1 to 4x) can be specified.

Some great graphical effects can be achieved by combining shaders.

* Shader presets have been added. Shader presets are configuration files that
automatically configure the settings for 'Shader 1', 'Shader 2', 'Hardware
Filtering Shader 1', 'Hardware Filtering Shader 2', 'Scaling Factor' and
'Overscan'. You can create your own shader presets - they are just
plain-text files stored in USRDIR/presets.

* Controllers can now be individually configured - you can specifically
configure the controls for a controller connected to a specific port/
number.

* Cheat input has been made less buggy. With the 'New' control scheme -
L2 + Analog Stick Right Down will still input cheats with the OSK, but
it will add a generic label (simply the cheatcode itself as a label)
until you rename this generic label by triggering the action 'Input
Cheatlabel'. The 'New' control scheme has this hooked up to 'L2 + R2 +
Analog Stick Right - Down'. This can of course be reconfigured to any
button / button-combo you see fit.

* Fixed interlaced games like Rise Of The Robots - were displaying
glitched graphics before in version 4.4.7.

* Added a homebrew SNES game by Themaister. Game logic is semi-hooked
up - paddle works, ball bounces off the paddle, just scoring has to
be added. Anyway, this has mostly been a 3-day exercise in SNES ASM. This is just for illustrative purposes.

* Added some shader variations and some new shaders - HQ4x, 4xBR -
courtesy of Jacaraca.
4.4.6
- Fusion des versions HD et Normal en une seule. Ce sont désormais les shaders HD qui effectuent la même chose que dans la version HD. Utilisation des shaders HD au lieu d'utiliser une version modifiée de la version HD. '4xSoft-HD' est actuellement ce qui se fait de mieux au niveau des shaders HD. La version HD 4.4.5 utilisait le mode interlacé, avec les shaders HD vous pouvez utiliser soit le mode progressive ou interlacé.
- Correction de l'activation automatique PAL50/PAL60 en mode 576i/p.
- Correction du problème d'interlacing sur Rise Of The Robots. Tous les autres jeux utilisant le même mode sont également corrigés.
- Correction du problème de contrôle en multijoueurs. Seul le joueur 1 fonctionnait
4.4.5
- Nouvelle version HD: tous les jeux fonctionnent à la résolution la plus haute de SNES (512x448 mode interlacé). Testez le avec le shader activé (4xSoft) afin d'améliorer la beauté des jeux. Les 2 modes, progressive (1080p/720p/480p/576p) et interlacé (480i/576i/1080i) fonctionnent avec. Essayez le mode interlacé pour de meilleurs résultats.
- 4xSoft combiné avec la version HD améliore grandement la pseudo transparence en haute résolution dans Kirby's Dreamland 3.
- Ajout d'une option Triple Buffering. Option activée par défaut. Les performances graphiques/shader sont nettement améliorés. Il est toutefois possible que cette option provoque de l'imput lag.
- Les souris USB/Bluetooth peuvent désormais être utilisées pour les jeux nécessitant une Souris/Super Scope.
- Primal Rage fonctionne à nouveau.

Build 4.4.4 (19-01-2010)
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- FIXED: (CHRONO TRIGGER SCREEN HEIGHT JUMPING BUG)
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Chrono Trigger would jump from 256x224 to 256x239 for one odd frame when
transitioning from normal mode to battle mode - this caused an undesirable
screen hiccup to occur everytime. This issue has been fixed.

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- FIXED: Player 2 - Buttons X/Y didn't work
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This bug was introduced in v4.4.3 due to an improper macro. It has now been
fixed as of v4.4.4.

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- FIXED: Loading a ROM with a cheatfile loaded and then loading another ROM
with no cheatfile will not clear out the previous game's cheats
=================================================
This bug was introduced in v4.4.0, and has now been fixed as of v4.4.4. Also
note that games which do not have a cheatfile will create a new cheatfile
automatically.

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- FIXED: Super Scope controls auto-centered when let go of thumbstick
- ADDED: Better Super Scope controls
=================================================
Previously in v4.4.3, the Super Scope crosshair would center back to the middle
of the screen as soon as you let go of the thumbstick on the left analog stick.
Now it controls much more closely to the mouse. Note that there might be an
option to toggle the Super Scope controls in the future (to either auto-center
when let go of the thumbstick or let the cursor stay at the current position).

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- FIXED: Some games were hooked up with patchy controls (Doom)
- ADDED: Accessory Autodetection
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The accessory autodetection in v4.4.2/4.4.3 left some things to be desired.
A new setting has been added to the SNES9x Settings screen - 'Accessory Auto-
detection'.

SNES9x PS3 auto-detects most games that feature support for these peripherals.
This setting will control how SNES9x PS3 will deal with these games when it
detects them.

CONFIRM - When detecting a Mouse/Scope/Multitap-compatible game, a dialog
screen is presented to the user asking him/her if the accessory
should be enabled. If you select 'No', normal 2 joypad controls
will be used instead.
ON - Games which support Mouse/Scope/Multitap will be automatically
detected and the accessory will be automatically enabled without
any input from the user.
OFF - Accessories will not be detected or enabled - standard 2 joypad
controls for all games.

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- ADDED: Control Schemes
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There are now three [Control Schemes] - 'Default', 'New', and 'Custom'.

DEFAULT - Controls are the same as they were before.

NEW - A new control scheme. See below:

R3 + L3 - [Exit to Menu] - go back to the ROM Browser
menu.

Right analog stick - Up - SNES9x pause (supersedes regular SNES pause).
Right analog stick - Left - Decrement fastforward speed by one (-1).
Right analog stick - Right - Increment fastforward speed by one (+1).
Right analog stick - Down - Toggle [Fastforwarding] on/off.

Right analog stick - Left + L2 - Decrement cheat position by one (-1).
Right analog stick - Right + L2 - Increment cheat position by one (+1).
Right analog stick - Up + L2 - Toggle the currently selected cheat on/off.
Right analog stick - Down + L2 - Input a cheat with an on-screen keyboard.

Right analog stick - Left + R2 - Decrement save state slot by one (-1).
Right analog stick - Right + R2 - Increment save state slot by one (+1).
Right analog stick - Up + R2 - Load from currently selected save state slot.
Right analog stick - Down + R2 - Save to currently selected save state slot.
R2 + R3 - Toggle [SRAM Write Protection] on/off.

L2 + R3 - Toggle [Record Movie] on/off.
L2 + L3 - Load Movie

CUSTOM - Custom control scheme. All buttons/button combos can be
customized.

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- ADDED: Savestate SRAM Overwrite Protect
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Implemented by request - see Issue 8: Loading a save state also load the
associated save ram file and write it to disk right away.
(URL: https://code.google.com/p/snes9x-ps3/is ... can=1)

Normally, when SNES9x loads a savestate, the SRAM contents are automatically
overwritten. The ugly side-effect of this is that this can unknowingly
delete your normal saved game progress.

ON - SNES9x will write-protect SRAM - this means that if you load a save-
state, it will not overwrite the SRAM save(s). However, SRAM is not
saved at all in this mode.
OFF - SRAM is writable - this means that if you load a savestate, it will
overwrite the SRAM save(s).

NOTE: This option can be toggled in-game with the 'New' control scheme by
pressing button combo [R2 + R3].

=================================================
- ADDED: Cheat Code Input In-game with Onscreen Keyboard
=================================================
Cheatcodes can now be inserted with an onscreen keyboard in-game. A new
action has been added called 'Cheat Input'.

Cheatcodes that you add will be saved to your cheatfile. Currently, the cheat
code will be added in order.

NOTE: This option can be toggled in-game with the 'New' control scheme by
pressing button combo [L2 + Analog Stick Right - Down].

NOTE: There is still a bug that happens after inserting 15/16 cheat codes
in a row.

When this bug happens, you will no longer be presented with the option to
input a label after correctly inputting a cheat. Instead, the label will be
the cheat code itself. This is a memory shortage bug that we hope to fix soon.

=================================================
- ADDED: Resolution saving
=================================================
Implemented by request - see Issue 18: Screen resolution does not save upon
exit
(URL: https://code.google.com/p/snes9x-ps3/is ... can=1)

The resolution you had previously played in will now be automatically selected
when you start SNES9x the next time.

There are also sane fallbacks. If SNES9x saved the resolution at 1080p and the
next time you want to play SNES9x you happen to have your PS3 connected to a
screen that doesn't support 1080p - it will fall back to a lower resolution
that your TV does support.

=================================================
- ADDED: Throttle Mode
=================================================
This is a performance benchmarking feature that might or might not be useful
to users. Turn this 'Off', and VSync and audio will be disabled - the game
will then run at the maximum amount of frames per second (FPS) that the PS3
can manage.

NOTE: There seems to be a hardware/software cap of 124/125fps that appears to
be prevalent even in menus.
Changelog 4.4.1 :
* Added pixel shaders - select them in General Settings.
The following pixel shaders have been added:
- Stock (Default shader)
- 2xSaI
- Blur
- Curved CRT
- HQ2x
- Quad interpolation
- Scanlines
- Sharpen
- Super2xSaI
- SuperEagle
all but SuperEagle, Super2xSaI and Curved CRT run at fullspeed at 1080p 16:9 - the highest resolution. If a shader doesn't run at fullspeed on that resolution, 720p resolution 16:9/4:3 will run it just fine at fullspeed.
* PAL60 option works with 1.92 version
* Added a 'Force NTSC ROM to PAL' option to SNES9x Settings


snes9x-ps3-4.4.1-fw3.41 -
this is for people with firmware 3.41

snes9x-ps3-4.4.1-576pdisabled-fw1.92 -
this is for people with firmware 1.92 AND if you'd rather default to 480p if you have a CRT TV

snes9x-ps3-4.4.1-576penabled-fw1.92 -
this is for people with firmware 1.92 AND if you'd rather default to 576p if you have a CRT TV


Changlog Snes9x PS3 4.4.0 :
- Les problèmes avec les consoles PAL sont corrigés pour toutes les résolutions. L'effet ghosting n'est plus.
- Il est désormais possible de lancer les Roms NTSC et PAL correctement en mode 576p PAL. Lorsque le paramètre PAL60 est activé, un trick sera appliqué afin de permettre aux Roms NTSC de fonctionner correctement à 50Hz. Si le paramètre (PAL60) est désactivé, les Roms PAL se lanceront correctement. Même si les Roms PAL fonctionnent désormais correctement aux résolutions 480p/720p/1080p, le 576p semble légèrement plus rapide mais cela devrait être quasiment imperceptible pour l'utilisateur.
- Les fichiers Cheatcode peuvent désormais être chargés et sélectionnés/activés durant le jeu. Les cheatcodes zSNES et SNES9x sont supportés, le tout avec l'extension .CHT. Vous pouvez également paramétrer un dossier Cheatfile. Si vous ne paramétrez pas de dossier Cheatfile, le répertoire par défaut sera alors USRDIR.

Changlog Snes9x PS3 4.3.9 :
- Mise à jour vers la nouvelle version de SNES9x permettant de lancer le jeu The Mask qui ne fonctionnait pas auparavant.
- Correction du problème d'aspect ratio en 16:9. Il s'agissait d'un problème général avec les PS3 sur les écrans HDTV. Il y a désormais une option "Overscan" dans le menu des paramètres que vous pouvez utiliser afin d'élargir l'écran selon votre TV.
- Les paramètres sont sauvegardées lors de la sortie de l'émulateur.
- Correction du problème d'affichage sur la partie droite de l'écran.
- 2 modes son sont désormais disponibles: Normal (identique à celui présent jusqu'à maintenant) et RSound. RSound est un programme de type client/serveur audio en réseau. Vous pourrez ainsi router votre musique depuis votre PS3 (le son de SNES dans ce cas) vers un laptop/PC/settopbox utiliser un media player avec soit le pugin RSound ou une application serveur RSound spécifique (Rsd/Rsdplay). Vous trouverez un fichier de documentation ainsi qu'une vidéo Youtube permettant de vous aider à la configuration de ce mode.
- Restructuration majeure de l'écran des paramètres.
- Les répertoires par défaut pour les Roms et les sauvegardes peuvent être désormais configurés depuis l'écran des paramètres.
- Support Multitap 5 joueurs.
- Utilisez le stick analogique droit (vers la droite ou la gauche) dans un jeu pour changer de slot de sauvegarde.

Changlog Snes9x PS3 4.3.8 :
* Updated to new SNES9x version - now runs the following games that didn't work previously (or had noise instead of sound):
- Earthworm Jim 2
- NBA Hangtime
- MS Pac Man
* PSGL driver built and in use - speed is now better at 1080p than it was previously at 480p. There's still a resolution switch, but there's no need anymore to switch to 480p - speed is the same at 1080p as it is on 480p, and it's damn good for the record. Enjoy.
* All resolutions supported now
* Added simple hardware filtering settings - Linear Interpolation and Point Filtering. Shaders will come later.
* Added Aspect Ratio settings - 4:3 and 16:10 (HDTVs with 16:9 aspect ratio might experience that on 16:10, the screen might be slightly cut-off. We're working on a proper aspect ratio setting for 16:9)
* Can now load configurable settings from snes9x.conf file stored in the USRDIR folder. Saving of this file will come in the next release.
* Will now select the highest resolution your TV/monitor can support - so is no longer set to default at 480p.

4.3.7
There's now a build for PS3s with firmwares below 3.41 (basically bigger than or equal to FW 1.92) and a build for PS3s with firmware 3.41.
* You can now switch resolutions inside the Settings screen - go from 480p to 720p or vice versa, hence the need for two builds (480p and 720p) eliminated. (Halsafar)
* Zipped ROM support (ZIP/JMA) (Squarepusher)
* Savestates are now compressed as well (NOTE: I don't know what this will do to your pre-existing savestates. Try to back them up first - they're inside the USRDIR folder of /dev_hdd0/game/SNES90000/)
* Menu looks a whole lot better now at both 480p and 720p; crappy font has been put out of commission. It's now actually readable (Cmonkey69)
* Games that switch between SNES resolutions (Seiken Densetsu 3/Secret of Mana) are now both vertically scaled correctly - you don't even notice the resolution switch anymore. This is only at 480p mode - in 720p mode you will notice the same effect as you did previously. This will be worked on. (Halsafar)
* A lot of settings got added to the Settings screen. For instance, it's now possible (on most PAL games) to run them at 60fps by setting 'Force PAL ROM to NTSC' to ON. This won't work for every game, however (most games after 1993 came with region protection), and it might even result in a crash because you're doing something that is not deemed appropriate by either the SNES hardware or the emulator. A solution for PAL ROMs is worked on.
* You can return to a previous folder inside the ROM menu by pressing the CIRCLE button

- Gestion des sauvegardes : appuyez sur R3 + R2 pour sauvegarder, et R3 + L2 pour charger une sauvegarde. Vous pouvez modifier les slots des sauvegardes via le nouveau menu Settings.
- Intégration d'un écran pour les paramètres (Settings)
- Améliorations notables des performances grâce au passage vers un SDK plus récent. Jikkyou Oshaberi Parodius fonctionne désormais correctement malgré une légère baisse de framerate à 57fps lors de la sélection du personnage, mais fonctionne normalement ensuite (60 fps en 480p).

Explications sur le nouveau menu Settings :

- Display framerate = affiche les FPS à l'écran
- Sound Input Rate = Le taux d'entrée audio du processeur audio SNES. Fonctionne correctement au taux par défaut (31942)
- Transparency Effects = Désactive la transparence (*)
- Frame skip = paramètre le frame skipping - normalement configuré sur AUTO (*)
- Disable graphic windows = désactive les graphismes (*)
- Current save state slot = permet de paramétrer le slot des sauvegardes. Vous pouvez ainsi gérer plusieurs sauvegardes et passer de l'une à l'autre.

* fonction qui sera probablement retirée dans le future du fait d'une utilisation peu intéressante.

L'archive contient une version 480p, une version 720p ainsi que les sources.

* Fixed the 'green ROM' loading/crashing bug - it was due to a mistake made when 'sorting' the file names inside a directory - the variable array that checked if a file was a directory was not updated. Credit goes to cmonkey69 for fixing his own code
* Moved all display code into its own file - celldisplay.cpp / celldisplayutil.h
* Upgraded to latest SNES9x - git repository: https://board.byuu.org/viewtopic.php?f=3&t=881
- Contains the following patches/improvements:
- Cx4 improvement (Mega Man X2)
- Fix Dual Orb 2 sound glitch (byuu)
- Updated to latest WIP
- Improvements noticed by myself (mostly APU related):
- Jikkyou Oshaberi Parodius - far better performance - far less sound pops (this was one of the few games except for SuperFX ones that did not run perfectly)
- Star Fox/Star Fox 2 have far less sound pops (though still there)
- Super Mario World 2: Yoshi's Island - the spots where framerate dips and sound pops could be noticed have also been improved

Build 4.3.4 (3-10-2010):

* Removed the hack that caused the emulator to exit to the XMB after loading the fourth ROM - this was to disguise a really bad crashing bug. This hack no longer seems to be needed.
* If you exit a ROM with L3+R3, you can return back to the game while inside the ROM Browser menu by pressing L2+R2 simultaneously.


4.3.2 :

- Ré-écriture complète du code pour le contrôleur (voir cellpad.cpp/cellpadutil.h).
Théoriquement, le lag devrait être moins présent grâce au codage en dur de la boucle read_pad. Désormais le nombre de manettes connectées et vérifié.
- Ajout de nouvelles fonctions telles que cellPadUtilButtonPressed et cellPadUtilButtonReleased, qui peuvent être utilisées de diverses façons.
* Le stick analogique gauche est désormais mappé vers le pad directionnel.
* Le stick analogique gauche fonctionne désormais sur le menu d'exploration des ROMs permettant plus de rapidité qu'avec le D-Pad.
* Les fichiers présents dans le répertoire ROM sont désormais listés en ordre alphabétique (cmonkey69)
* L'explorateur de ROM reviendra au dernier répertoire exploré après avoir quitté une ROM
* Le raccourci 'Quit ROM' utilise désormais la combinaison R3+L3
* La version 480p n'affichait pas de 480p mais du 576p, à cause du mode 576p qui était forcé dans PARAM.SFO. Le problème est désormais corrigé.
* Suppression de l'option 'Load PAL ROM' avec le bouton Triangle. Cette option ne fonctionnant comme elle le devrait.

4.3.4 :

- Support Multitap. Lancez une ROM avec le bouton Triangle depuis le menu d'exploration des ROM. Cela fonctionne avec tous les contrôleurs PS3/USB. Vous pouvez les brancher/débrancher à la volée et il n'est pas nécessaire que tous soient connectés au lancement du jeu.
- Modification de SoundInputRate de 31942 à 31960. Cela devrait corriger les problèmes de sons avec les jeux tels que Demon's Crest et Super Metroid et améliorer en général le son sur l'ensemble des jeux.
- Suppression du hack qui renvoyait au XMB après le chargement d'une 4ème ROM. Ce hack avait été mis en place pour camoufler un gros bug qui ne semble plus être présent.
- Si vous sortez d'une ROM avec la combinaison L3+R3, vous pouvez retourner au jeu depuis le menu d'exploration des ROM via la combinaison L2+R2.


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Source

Re: Snes9x PS3 4.3.5

MessagePosté: Sam 9 Oct 2010 13:48
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.3.5 .

Re: Snes9x PS3 4.3.5

MessagePosté: Sam 9 Oct 2010 14:24
par Oops
ça me fais pensé à ma femme qui monopolise un pc à 1500€ pour jouer à spider solitaire :roll: :62:

Re: Snes9x PS3 4.3.5

MessagePosté: Sam 9 Oct 2010 14:52
par salahpayne
Oops a écrit:ça me fais pensé à ma femme qui monopolise un pc à 1500€ pour jouer à spider solitaire :roll: :62:


tant que ça n'explose pas de partout sa te plais pas !!! :bravo:

Re: Snes9x PS3 4.3.5

MessagePosté: Sam 9 Oct 2010 15:26
par MeTalYaNg
Oops a écrit:ça me fais pensé à ma femme qui monopolise un pc à 1500€ pour jouer à spider solitaire :roll: :62:


C'est pour ça que j'ai offert un notebook à ma femme !! lol

Re: Snes9x PS3 4.3.6

MessagePosté: Lun 11 Oct 2010 22:18
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.3.6

Re: Snes9x PS3 4.3.7

MessagePosté: Mar 19 Oct 2010 14:00
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.3.7

Re: Snes9x PS3 4.3.8

MessagePosté: Dim 24 Oct 2010 13:09
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.3.8

Re: Snes9x PS3 4.3.9

MessagePosté: Jeu 4 Nov 2010 10:00
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.3.9

Re: Snes9x PS3 4.4.0

MessagePosté: Sam 13 Nov 2010 02:35
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.0

Re: Snes9x PS3 4.4.1

MessagePosté: Ven 19 Nov 2010 19:45
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.1

Re: Snes9x PS3 4.4.1 + CFW-GEOHOT

MessagePosté: Lun 10 Jan 2011 00:25
par salahpayne
Ajout : Snes9x PS3 4.4.1 CFW-GEOHOT

Re: Snes9x PS3 4.4.3 + CFW-GEOHOT

MessagePosté: Mar 11 Jan 2011 20:50
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.3

Re: Snes9x PS3 4.4.4 + CFW 3.55

MessagePosté: Jeu 20 Jan 2011 16:18
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.4 + CFW 3.55

Re: Snes9x PS3 4.4.5

MessagePosté: Mar 15 Fév 2011 11:50
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.5

Re: Snes9x PS3 4.4.6

MessagePosté: Mer 16 Fév 2011 10:45
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.6

Re: Snes9x PS3 4.4.7

MessagePosté: Lun 14 Mar 2011 21:00
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.7

Re: Snes9x PS3 4.4.8

MessagePosté: Dim 3 Avr 2011 22:54
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.8

Re: Snes9x PS3 4.4.9

MessagePosté: Mer 13 Avr 2011 11:20
par salahpayne
Maj Snes9x PS3 4.4.9